Telefon: 00386 (0)3 817 18 60 // Fax: 00386 (0)3 817 18 68 // E-pošta: info@rasotla.si

KAKO DO SOFINANCIRANJA NALOŽB ZA VAŠE PODJETJE, KMETIJO?

Več kot 240 milijonov evrov za mala in srednja podjetja ter kmete. Za konkretna vprašanja kdaj, kje, kako lahko izkoristite povratna in nepovratna sredstva, ki čakajo na mala in srednja podjetja ter kmete, bodo po uvodni skupni predstavitvi za individualne pogovore in pomoč pri vlogah na voljo svetovalci:

  • SPIRIT Slovenija,
  • Slovenskega podjetniškega sklada,
  • SID Banke,
  • Slovenske turistične organizacije in
  • Slovenskega regionalnega razvojnega sklada Ribnica.

Za informacije in pomoč vam bodo na voljo tudi:

  • OOZ Šmarje pri Jelšah,
  • RA Sotla in
  • Mrežni podjetniški inkubator Vrelec.

Dogodek organizirata OOZ Šmarje pri Jelšah in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ob podpori Občine Šmarje pri Jelšah.

Informativne prijave zbirajo na e-naslovu: ooz.smarje@ozs.si do 6. 3. 2019.

166757Vabilo OOZ 8 3 2019

 

Preberi več

PREDSTAVITEV 2. JAVNEGA POZIVA (sklad ESRR)

Vabimo vas na predstavitev »2. javnega poziva za izbor operacij iz naslova podukrepa »Podpora za izvajanje operacij v okviru strategije lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost« za izvajanje Strategije lokalnega razvoja LAS Obsotelje in Kozjansko v programskem obdobju 2014-2020 sofinancirane iz sklada ESRR«.

Ponedeljek, 25. 2. 2019
10:00 ROGATEC: sejna soba Občine Rogatec, Pot k ribniku 4, Rogatec
13:00 ROGAŠKA SLATINA: na sedežu Podjetniškega inkubatorja Vrelec, Prvomajska ulica 35, Rogaška Slatina

Torek, 26. 2. 2019
10:00 KOZJE: sejna soba Občine Kozje, Kozje 37, Kozje
13:00 PODČETRTEK: sejna soba Občine Podčetrtek, Trška cesta 59, Podčetrtek

Sreda, 27. 2. 2019
10:00 ŠMARJE PRI JELŠAH: na sedežu Ljudske univerze, PE Šmarje pri Jelšah, Aškerčev trg 24, Šmarje pri Jelšah

Zaradi lažje organizacije vas prosimo, da nam udeležbo potrdite na e-pošto: info.lasok@gmail.com ali na telefonsko številko: 03/81-71-860.

Preberi več

Objava razpisa programa Interreg DANUBE

Objava 3. razpisa transnacionalnega programa Interreg DANUBE

Na spletni strani programa je objavljen 3. razpis programa Interreg DANUBE. Vse o razpisu ter načinu prijave je na voljo na povezavi https://bit.ly/2Eq0ywJ.

Razpis je odprt od 28. januarja 2019 do 8. marca 2019.

Razpisane prioritete so: inovativnost; okolje in kulturni viri za razvoj; povezanost območja (promet, energija); ter institucionalne zmogljivosti v povezavi s ključnimi družbenimi izzivi. Posamezni specifični cilji (2.2, 2.3, 2.4, 3.2 in 4.1) so odprti v celoti, medtem ko so ostali (1.1, 1.2, 2.1,3.1) ozko omejeni.

Predvidena skupna višina razpisanih sredstev znaša 59 mio € iz sredstev ESRR, IPA in ENI.

Razpis je dvostopenjski, trajanje projektov 30 mesecev, najmanj 3 partnerji morajo sodelovati finančno iz 3 različnih držav programa, vodilni partner mora biti iz države članice EU.

Preberi več

Vabilo k udeležbi na dogodku 3daysofdesign in razstavi slovenskih izdelkov, 23.-25. maj 2019, Kopenhagen, Danska

Z namenom promocije in večje prepoznavnosti slovenskega oblikovanja in slovenskih proizvajalcev z visoko estetsko dovršenimi, ekskluzivnimi in visoko kvalitetnimi proizvodi na danskem trgu SPIRIT Slovenija, javna agencija in Veleposlaništvo RS v Kopenhagnu pripravljamo od 23. do 25. maja 2019 v Kopenhagnu udeležbo slovenskih podjetij na 3daysofdesign, ki velja za enega najpomembnejših dogodkov s področja oblikovanja na Danskem. Gre za visoko kvalitetno razstavo izdelkov s področja vrhunskega oblikovanja, ki poteka že šestič zapored.

Primarno je dogodek namenjen za obiskovalce kot so arhitekti, oblikovalci, novinarji, blogerji, distributerji, agenti in kupci. Posebnost 3daysofdesign dogodka je, da poteka na različnih razstavnih lokacijah v Kopenhagnu, razstave pa odlikuje visoka estetska dovršenost, ekskluzivnost in kvaliteta izdelkov, predvsem kar zadeva navdihujoče koncepte življenjskega sloga, razsvetljave, pohištva in notranje opreme.

Na dogodku sodelujejo tudi veleposlaništva različnih držav, ki v času dogodka odprejo del svojih veleposlaništev in jih za obiskovalce 3daysofdesign preuredijo v razstavo dizajna posamezne države. Lani so na dogodku sodelovala veleposlaništva Švedske, Finske, Italije, Švice, Islandije, Francije, Portugalske in Španije.

Slovenska razstava v okviru dogodka 3daysofdesing bo potekala od 23. do 25. maja 2019 v Sunday-S Gallery, ki bo v ta namen posebej preurejena za predstavitev slovenskega oblikovanja in izdelkov. Galerija se nahaja v visokem pritličju iste zgradbe kot Veleposlaništvo RS v Kopenhagnu na Amaliegade 6, v samem središču mesta le nekaj korakov stran od znamenite palače Amalienborg, ki pripada danski kraljevi družini. V neposredni bližini se nahajajo tudi rezidenca italijanskega veleposlanika ter švedsko in finsko veleposlaništvo, ki bodo letos ponovno sodelovali v okviru 3daysofdesign.

Slovensko razstavo bosta v času dogodka obiskali tudi delegaciji arhitektov in mednarodnih novinarjev. Dogodek je hkrati prodajno usmerjen, zato se pričakuje, da podjetja ali posamezniki (samostojni podjetniki), ki se predstavljajo s svojimi izdelki na 3daysofdesign, tudi aktivno sodelujejo v okviru spremljajočih dogodkov, kjer imajo možnost spoznati potencialne nove naročnike in/ali zagotoviti večjo prepoznavnost svojih izdelkov.

Dogodek bo izpeljan v več fazah, in sicer bodo v prvi fazi na SPIRIT Slovenija zbrali interes (prijave) vseh slovenskih podjetij in posameznikov (samostojnih podjetnikov), ki jih zanima udeležba na dogodku 3daysofdesign in predstavitev svojih izdelkov na slovenski razstavi, in pripravili listo slovenskih proizvajalcev in njihovih izdelkov s področja oblikovanja. V nadaljevanju bosta organizator dogodka in kurator slovenske razstave pregledala listo in pripravila izbor slovenskih podjetij in izdelkov, ki se bodo predstavila na dogodku oblikovanja 3daysofdesign in slovenski razstavi. O izboru vas bodo ustrezno obvestili. V zaključni fazi bo v okviru dogodka 3daysofdesign organizirana slovenska razstava in nekateri spremljajoči dogodki.

Za visoko kvalitetno razstavo v okviru 3daysofdesign, so potencialno zanimivi slovenski izdelki, ki jih odlikuje visoka estetska dovršenost, ekskluzivnost in kvaliteta in ki se nanašajo predvsem na področje razsvetljave, pohištva in notranje opreme in navdihujoče koncepte življenjskega slog. Slednje se bodo tudi upoštevalo pri izboru slovenskih podjetij in izdelkov s strani organizatorja dogodka in kuratorja razstave.

Vabljena vsa zainteresirana slovenska podjetja, ki proizvajate zgoraj navedene proizvode, da posredujete svojo prijavo najkasneje do ponedeljka, 18. februarja 2019, tako da natančno izpolnite elektronsko prijavnico v angleškem jeziku. V elektronski prijavnici natančno navedite in opišite svoje izdelke, ki jih želite predstaviti in vključiti v slovensko razstavo v okviru dogodka 3daysofdesign in tudi mednarodne nagrade, ki jih je pridobil posamezni izdelek na določenih sejmih/ natečajih ipd.. V rubriki “Upload company images” priložite tudi fotografije izdelkov (1 fotografija za 1 izdelek).

SPIRIT Slovenija in Veleposlaništvo RS na Danskem krijeta stroške 4-dnevnega najema galerije, prijavnino veleposlaništva za sodelovanje na dogodku, danskega kuratorja razstave, ki bo razstavo primerno oblikoval zahtevam nordijskega trga in razvoj koncepta razstave, materiale za postavitev razstave s prilagoditvami, pogostitev tekom dogodka, organizirana obiska danskih novinarjev in arhitektov.

Stroške prevoza izdelkov, ki se bodo predstavljali v okviru razstave in prevoza drugega materiala v Kopenhagen (organiziran bo skupni prevoz), stroške lastnega prevoza in hotelske namestitve krijejo udeleženci (podjetja) sami.

Vsako sodelujoče podjetje prav tako samo v celoti krije stroške kotizacije, ki je prijavnina danskemu organizatorju za sodelovanje na dogodku 3daysofdesign. Višina kotizacije je odvisna od velikosti in letnega prihodka podjetja, in sicer:

  • kategorija: 7.500,00 DKK  (cca. 1.000,00 EUR), če število zaposlenih v podjetju ne presega 10, letni prihodki podjetja pa ne presegajo 1.000.000,00 EUR,
  • kategorija: 15.000,00 DKK (cca. 2.000,00 EUR), če število zaposlenih v podjetju ne presega 100, letni prihodki podjetja ne presegajo 40.000.000,00 EUR,
  • kategorija 37.500,00 DKK (cca. 5.000,00 EUR), če število zaposlenih v podjetju presega 100, letni prihodki podjetja so višji od 40.000.000, EUR.

Prijava posameznega slovenskega podjetja za udeležbo na razstavi 3daysofdesign se smatra za dokončno šele ob plačilu računa za kotizacijo s strani podjetja. Organizatorji (3daysofdesign, Lundbergsvej 10, 8400 Ebeltoft) bodo izbranim podjetjem posredovali račun za plačilo kotizacije po obvestilu o izboru. Plačilo kotizacije je potrebno poravnati neposredno danskemu organizatorju v zakonsko določenem roku, ki bo naveden na računu organizatorja. V kolikor računa za plačilo kotizacije ne boste poravnali v skladu s plačilnim rokom, bodo tako smatrali, da se odpovedujete udeležbi na dogodku.

Dodatne informacije:

Nina Krtelj, Veleposlaništvo RS v Kopenhagnu, tel. 00 45 33 73 01 22, e-mail: nina.krtelj@gov.si.
Mojca Bec Inkret, SPIRIT Slovenija, tel. 01 53 09 811, e-mail: mojca.becinkret@spiritslovenia.si.

Priloge:

E-prijavnica. 
Spletna stran dogodka.

Video predstavitev 3daysofdesign.

Predstavitev koncepta dogodka.

Preberi več
Frühling

Srečanje z lokalnimi ponudniki – Terme Olimia


Ste ponudnik lokalno pridelane/predelane hrane? Morda rokodelec, ki ima na voljo zanimive izdelke? Bi želeli poslovno sodelovati s Terme Olimia, ki želijo v svojo ponudbo vključiti več lokalnega?

Če je vaš odgovor da, vas vabimo na predstavitveni dogodek v organizaciji Razvojne agencije Sotla in Term Olimia, ki bo v petek, 1. 2. 2019 ob 12.00 uri v hotelu Breza, dvorana Beresta (Terme Olimia).

Na dogodek vabimo vse lokalne ponudnike iz Obsotelja in Kozjanskega, ki lahko zagotovijo večji odkup lokalnih živil in izdelkov.

Predstavili vam bomo možnosti sodelovanja s Termami Olimia ter dodatno spodbudili lokalno povezovanje in oskrbo.

Vašo udeležbo potrdite na naslov rasotla@siol.net ali na 03 817 18 60.

Preberi več

Vabilo na brezplačno delavnico “Davčni obračun”

VABILO

SPOT svetovanje Savinjska vabi na delavnico

DAVČNI OBRAČUN

ki bo v torek, 5. februarja 2019 ob 10. uri,

v prostorih Obrtno – podjetniške zbornice Šmarje pri Jelšah (II. nadstropje), Aškerčev trg 4, 3240 Šmarje pri Jelšah

Davčni zavezanci so dolžni sestaviti računovodske izkaze, davčni obračun ter poslovno oz. letno poročila skladno z veljavno zakonodajo. Na delavnici boste dobili napotke in priporočila za pripravo računovodskega in davčnega obračuna, na kaj morate biti pozorni pri izdelavi davčnega obračuna za leto 2018, seznanjeni pa boste tudi z novostmi, ki so stopile v veljavo 1.1.2019.

Vsebina:

  1. ZGD-1 in SRS: sestavljanje računovodskih izkazov po ZGD-1 in SRS, poročanje AJPES, objava letnih poročil, spremembe SRS;
  2. Davčni obračun: davčna osnova, davčno priznani/nepriznani prihodki, davčno priznani/nepriznani odhodki, rezervacije, odpisi terjatev in prevrednotenje finančnih naložb, amortizacija, plače in druga izplačila v zvezi z zaposlitvijo, poslovanje s povezanimi osebami, davčne olajšave, posebnosti pri normirancih;
  3. Davčne spremembe.

Izvajalka: Jasmina Malnar Molek, svetovalka v Svetovalnem centru Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, je predavateljica z več kot 25 letnimi delovnimi izkušnjami na področju računovodstva in davkov ter avtorica strokovnih člankov.

Delavnica je namenjena mikro, malim in srednje velikim podjetjem, trajala bo 4 pedagoške ure in je za udeležence brezplačna. Organizira jo Razvojna agencija Sotla, SPOT svetovanje Savinjska, v sodelovanju z OOZ Šmarje pri Jelšah in OOZ Šentjur.

Na delavnico se je potrebno prijaviti, in sicer preko elektronsko pošte na naslov: rasotla.spot@siol.net, do petka 1.02.2019.

Vabljeni, da se nam pridružite!

Preberi več

KONEC TEDNA OBJAVA DVEH VAVČERJEV ZA MSP

Slovenski podjetniški sklad za konec tega tedna napoveduje objavo dveh vavčerjev za MSP, in sicer vavčer za certifikate kakovosti ter vavčer za zaščito intelektualne lastnine.

Slovenski podjetniški sklad (v nadaljevanju: SPS) uvaja v letu 2019 nov program spodbud malih vrednosti za mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju: MSP) – t.i. VAVČERJE. MSP-jem bo omogočil bistveno poenostavljen dostop do sofinanciranja posameznih storitev, s pomočjo katerih bodo krepila svojo konkurenčnost in kompetence.

Podjetjem bodo na voljo vavčerji z različnimi vsebinami. SPS bo javne pozive za vavčerje z različnimi vsebinami objavljal postopoma. Stroški za vsa vsebinska področja vavčerjev bodo upravičeni od 1. 1. 2019 dalje, zato MSP predlagamo, da si shranijo dokazila (izbira izvajalca, računi, potrdila o plačilu itd.), ki bi jih želela uveljavljati, in po objavi javnega poziva oddajo vlogo.

Za vsako skupino vavčerjev bo SPS objavil javni poziv, na osnovi katerega bo podjetje oddalo vlogo, ki smo se jo potrudili kar najbolj poenostaviti. SPS bo preveril, ali MSP izpolnjujejo pogoje javnega poziva, in na podlagi preveritve podjetjem sporočil odločitev o odobritvi ali zavrnitvi vloge. Podjetja bodo lahko na podlagi dokazil o plačanih upravičenih stroških iz posameznega odobrenega vavčerja pridobila sofinanciranje v višini 60 %. Najvišja vrednost, ki jo lahko pridobijo za posamezni vavčer, bo manjša od 10.000 EUR. Skupna višina vavčerjev, ki jih MSP lahko koristi, znaša največ 30.000 EUR na leto.

Prvi vavčerji se načrtujejo predvidoma 25. 1. 2019!

Več informacij v sporočilu na povezavi: https://bit.ly/2W9k6dC

Preberi več

Prihajajo enostavne spodbude malih vrednosti za MSP

Slovenski podjetniški sklad uvaja v letu 2019 nov program spodbud malih vrednosti za mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju: MSP) – t.i. VAVČERJE.

MSP-jem bo omogočil bistveno poenostavljen dostop do sofinanciranja posameznih storitev, s pomočjo katerih bodo krepila svojo konkurenčnost in kompetence.

Posebnost spodbud: enostavnost, hitra obravnava, na voljo skozi vse leto.

Podjetjem bodo na voljo vavčerji z različnimi vsebinami, in sicer:

  • zaščita intelektualne lastnine,
  • certifikati kakovosti in poslovna odličnost,
  • internacionalizacija,
  • prenos lastništva in statusno preoblikovanje podjetij,
  • digitalizacija in omogočitvene tehnologije,
  • krožno/zeleno gospodarstvo,
  • prototipiranje.

SPS bo javne pozive za vavčerje z različnimi vsebinami objavljal postopoma. Stroški za vsa vsebinska področja vavčerjev bodo upravičeni od 1. 1. 2019 dalje, zato MSP predlagamo, da si shranijo dokazila (izbira izvajalca, računi, potrdila o plačilu itd.), ki bi jih želela uveljavljati, in po objavi javnega poziva oddajo vlogo.

Za vsako skupino vavčerjev bo SPS objavil javni poziv, na osnovi katerega bo podjetje oddalo vlogo, ki smo se jo potrudili kar najbolj poenostaviti. SPS bo preveril, ali MSP izpolnjujejo pogoje javnega poziva, in na podlagi preveritve podjetjem sporočil odločitev o odobritvi ali zavrnitvi vloge. Podjetja bodo lahko na podlagi dokazil o plačanih upravičenih stroških iz posameznega odobrenega vavčerja pridobila sofinanciranje v višini 60 %. Najvišja vrednost, ki jo lahko pridobijo za posamezni vavčer, bo manjša od 10.000 EUR. Skupna višina vavčerjev, ki jih MSP lahko koristi, znaša največ 30.000 EUR na leto.

Prvi vavčerji se načrtujejo predvidoma 25. 1. 2019!

SPS bo najprej objavil naslednja vavčerja:

1. Vavčer za certifikate kakovosti

Namen vavčerja je dvigniti kakovost poslovanja ali izdelkov in storitev ter s tem povečati konkurenčnost podjetij.

Z uvedbo standardov podjetje jasno sporoča svojim kupcem in dobaviteljem, da spoštuje mednarodno priznane norme na področju kakovosti izdelkov/storitev, materialov, zdravja in varovanja okolja, gospodarjenja z vsemi vrstami virov itd.

MSP bodo lahko pridobila sofinanciranje upravičenih stroškov akreditacijskega organa za pridobitev in vzdrževanje certifikata. Sredstva bodo pod pogoji, objavljenimi v pozivu, na voljo tudi za sofinanciranje zunanjih strokovnjakov, ki bodo podjetju pomagali pri pripravi za pridobitev certifikata.

 

2. Vavčer za zaščito intelektualne lastnine

Namen vavčerja je zaščititi intelektualno lastnino MSP in jim s tem pomagati pri poslovanju na trgih, kjer vlada močna konkurenca. Dobro upravljanje intelektualne lastnine povečuje tudi prepoznavnost in ugled podjetij ter jim zagotavlja prednosti pred konkurenti.

Vavčerji bodo na voljo za sofinanciranje postopkov pridobitve patentov, zaščite blagovnih znamk, modelov, avtorskih pravic in drugih oblik intelektualne lastnine.

MSP bodo lahko pridobila sredstva za sofinanciranje storitev zunanjih strokovnjakov in postopkov, povezanih z zaščito vseh intelektualne lastnine.

 

Predvidoma februarja se načrtuje objava vavčerjev za pomoč pri internacionalizaciji

SPS želi prispevati k spodbujanju nadaljnje rasti slovenskih podjetij in razvoju slovenskega gospodarstva v mednarodnem okolju. Zato namerava z vavčerji za internacionalizacijo prispevati k učinkovitemu širjenju poslovanja na tujih trgih, večji geografski razpršenosti slovenskega izvoza in boljšim pogojem za nastop slovenskih podjetij v mednarodnem okviru.

Podjetjem bodo na voljo različni vavčerji za pomoč pri internacionalizaciji, in sicer za naslednje namene:

  • tržne raziskave,
  • udeležba MSP v izhodnih gospodarskih delegacijah,
  • srečanja B2B (business to business) v tujini in druge oblike iskanja poslovnih partnerjev v tujini,
  • aktivna udeležba MSP na mednarodnih strokovnih forumih/ konferencah/kongresih,
  • skupinski sejemski nastopi.

Objava javnih pozivov

SPS bo javne pozive objavil v Uradnem listu, na svoji spletni strani (www.podjetniskisklad.si) in preko e-novic. Zato predlagamo, da se MSP prijavijo za prejemanje e-novic SPS, da bodo pravočasno obveščena o vseh spodbudah, ki so jim na voljo. Javni pozivi bodo odprti vse do leta 2023 oz. do porabe sredstev.

Pomoč pri pripravi vloge

Po objavi javnih pozivov bo možno dobiti brezplačno pomoč pri pripravi vloge na Slovenskih poslovnih točkah (SPOT) Svetovanje, ki so na voljo v vseh statističnih regijah. Lokacije in kontaktni podatki točk SPOT Svetovanje v vseh regijah so na voljo na spletni strani: http://evem.gov.si/info/spot-tocke-in-notarji/seznam-tock-spot-svetovanje-spirit-slovenija/

Če imate vprašanja glede vavčerjev že zdaj, jih lahko naslovite na elektronski naslov vavcer@podjetniskisklad.si. Odgovore in vprašanja bomo objavljali na spletni strani SPS.

Načrtovan E-VAVČER kot način prijave v prihodnje

SPS pripravlja tudi t.i. sistem e-vavčerjev, ki vam bodo omogočili celotno prijavo in zahtevek opraviti v e-obliki prek portala SPS. O spremembi vas bomo pravočasno obvestili.

Preberi več

Vabilo na seminar “Italijanski trg – izzivi in priložnosti“ in predstavitev dogodka Forum Agenti Regionali (sestanki z italijanskimi agenti), Ljubljana, 12. februar 2019

 

Vabimo vas, da se udeležite seminarja »Italijanski trg  – izzivi in priložnosti «, ki bo v torek 12. februarja 2019 ob 9.00 uri  v Austria Trend Hotelu v Ljubljani (dvorana Andromeda).

V prvem delu seminarja boste izvedeli kako se pripraviti na vstop na tuje trge ter se seznanili z značilnostmi italijanskega 60 milijonskega trga ter z načini vstopa na ta trg. Predavala bo gospa Mateja Milost, podjetnica in predavateljica na univerzi v Novi Gorici, ki že 23 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij ter uradna  zastopnica FORUM AGENTI v Sloveniji. V drugem delu bodo predstavniki Slovenskega deželnega združenja –Servis predstavili administrativne in davčne značilnosti v Italiji ter spregovorili zahtevah pri varnosti pri delu ter mobilnosti delovne sile. V okviru seminarja bomo predstavili tudi dogodek FORUM AGENTI REGIONALI (sestanki z italijanskimi agenti), ki bo potekal 19. aprila v Trevisu v Italiji.

PROGRAM
8:30 – 9:00 Registracija
9:00 – 9:05 Uvodni pozdrav, ga. Irena Meterc, vodja Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija
9:05 – 10:30 Italijanski trg kot poslovna priložnost – kako se ustrezno pripravimo za vstop na tuje trge, ga. Mateja Milost, podjetnica in predavateljica na univerzi v Novi Gorici, ter uradna  zastopnica FORUM AGENTI v Sloveniji
10:30 – 11:45 Odmor za kavo
11:45 – 12:15 Profil in vloga trgovskih agentov na italijanskem trgu – značilnosti prodaje preko agentov, ga. Mateja Milost

Predstavitev dogodka FORUM AGENTI Regionali, ga. Mateja Milost

12.15 – 13:00 Odmor za kosilo
13:00 – 14:30 Predstavitev podpornega sistema SDGZ – Servis, g. Andrej Šik, direktor Slovenskega deželnega gospodarskega združenja
Administrativne in davčne zahteve v Italiji, g. Ivan Perčič, direktor SDGZ – Servis
Varnost pri delu in mobilnost delovne sile, g. Boštjan Starc, SDGZ Servis
14:30 – 14:45 Razprava – vprašanja in odgovori

Udeležba na poslovnem seminarju je za udeležence brezplačna. Vašo udeležbo lahko potrdite preko elektronske prijavnice do 10. februarja 2019.

Kontakt za dodatne informacije:
Tina Lukan, SPIRIT Slovenija, tel: 01 5309 826, e-pošta: tina.lukan@spiritslovenia.si

elektronska prijavnica

Preberi več

Finančne spodbude Slovenskega podjetniškega sklada in Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo za podjetnike

  1.  Slovenski podjetniški sklad tudi letos ponuja mikrokredite za MSP pod ugodnimi pogoji

Slovenski podjetniški sklad (v nadaljevanju SPS) je v Uradnem listu RS št. 84/2018 objavil javni razpis P7 – Mikrokrediti 2019.

Namen produkta je neposredno zagotavljanje ugodnih virov financiranja mikro, malim ter start up podjetjem. Podjetja lahko preko SPSa na hiter in enostaven način dostopajo do mikrokreditov brez stroškov odobritve.

Cilji javnega razpisa so ohranitev delovnih mest, spodbujanje nastanka novih delovnih mest, spodbujanje financiranja projektov in poslovnih procesov gospodarstva.

Na razpis se lahko prijavijo:

  • mikro in mala podjetjaorganizirana kot samostojni podjetnik ali gospodarska družba, ki se ukvarja z gospodarsko dejavnostjo in ima vsaj enega zaposlenega za polni delovni čas,
  • zagonsko podjetje oz. start up, ki je pravna oseba, ima v celoti razvit produkt ali storitev za začetek serijske proizvodnje, posluje najmanj 6 mesecev in največ 5 let, ima najmanj enega zaposlenega ter ima potencial rasti.

Skupno razpisanih sredstev je 12 mio EUR.  Podjetje lahko pridobi mikrokredit v višini od 5.000 EUR do 25.000 EUR in jim omogoča poleg enostavnejših in hitrejših postopkov pridobitve kredita, tudi dostop pod zelo ugodnimi pogoji, kot so:

  • nižja obrestna mera,
  • ročnosti kredita do 60 mesecev,
  • možnost koriščenja moratorija do 6 mesecev,
  • kredit lahko krije do 100 % vrednosti upravičenih stroškov projekta, a največ 25.000 EUR,
  • minimalno zavarovanje kredita je 5 menic podjetja.

Upravičeni stroški so naložbe v opredmetena osnovna sredstva (nakup nove opreme), naložbe v neopredmetena osnovna sredstva (nakup patentiranih pravic, licenc), stroški materiala in trgovskega blaga, stroški storitev, stroški dela (neto plača, dohodnina, prispevki iz in na plačo, povračilo stroškov prevoza na delo in z dela, stroški prehrane med delom).

Med upravičene stroške sodi tudi zaračunan pripadajoči DDV.

Med upravičene stroške ne spada nakup vozil za cestni prevoz tovora.

Rok za predložitev prijave na razpis je 17.01.2019, 2. nato vsak četrtek v mesecu januarju, februarju, marcu, aprilu, maju, juniju, ter na prijavne roke 4.7. in 11. 7., 22.8. in 29.8. 2019 in nato vsak četrtek v mesecu septembru, oktobru, novembru in decembru z zadnjim rokom 19.12.2019.

 

  1. Finančne spodbude za razvoj in uvajanje novih produktov v lesarstvu

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je v Uradnem listu RS 81/2018,  objavilo javni razpis Spodbude za MSP za razvoj in uvajanje novih produktov v lesarstvu 3.0

Namen razpisa je uvajanje novih ali izboljšanih izdelkov na področju predelave in obdelave lesa in lesnih tvoriv (delež lesa več kot 50 %). Razpis je namenjen:

  • spodbujanju uvajanja novih ali dvig zahtevnosti izdelkov,
  • ustvarjanju novih delovnih mest ali rasti dodane vrednosti na zaposlenega v MSP (v nadaljevanju: MSP) ,
  • spodbujanju učinkovite rabe energije in obnovljivih virov energije ter izvedbi ukrepov za izboljšanje učinkovite rabe virov, ki bodo prispevali k prehodu Slovenije v krožno gospodarstvo.

Cilji javnega razpisa soustvarjanje novih delovnih mest in zaposlovanje ali povečanje dodane vrednosti na zaposlenega v MSP in izvajanje operacij v podjetjih na področju rabe lesa, ki vključujejo učinkovito ravnanje z viri (material, voda, poraba  energije, spodbujanje uporabe lesnih ostankov itd.).

Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja, ki se kot pravna ali fizična oseba, ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge. Na razpis se lahko prijavijo tudi socialna podjetja, ki so se preoblikovala po Zakonu o socialnem podjetništvu, pri čemer je bila prva registracija pred statusnim preoblikovanjem v socialno podjetje opravljena pred 1. 1. 2016.

Na razpis se lahko prijavijo samo MSP, ki ob prijavi na razpis na trgu ponujajo izdelke na področju predelave ali obdelave lesa in imajo registrirano glavno ali druge dejavnosti poleg glavne dejavnosti, določene v aktu o ustanovitvi subjekta:

  • oddelek C16 Obdelava in predelava lesa, proizvodnja izdelkov iz lesa, plute, slame in protja, razen pohištva ali
  • oddelek C31 Proizvodnja pohištva (razen razreda C 31.03 – proizvodnja žimnic).

Prijavitelji po tem javnem razpisu so podjetja, ki so se registrirala oz. priglasila pri pristojnem organu pred 1. 1. 2016 (upošteva se datum registracije podjetja na sodišču oz. pri pristojnem organu).

Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa je 5.554.701,04 EUR.

Obdobje razpoložljivosti sredstev za javni razpis obsega proračunski leti 2019 in 2020, oziroma traja do porabe sredstev.

Predvideno koriščenje sredstev po posameznem letu je:

  • leto 2019: 2.752.543,87 EUR
  • leto 2020: 2.802.157,17 EUR

Za sofinanciranje se upoštevajo upravičeni stroški, ki so nastali in bili plačani v obdobju od oddaje vloge na javni razpis do 30. 9. 2020.

Upravičeni stroški so:

  • stroški nakupa opredmetenih osnovnih sredstev (nakup nove opreme, novih strojev, proizvodnih zgradb)
  • stroški nakupa neopredmetenih osnovnih sredstev (nakup tehnologije z nakupom patentnih pravic, licenc, blagovnih znamk, znanja ali nepatentiranega tehničnega znanja) do 20 % vrednosti celotnih upravičenih stroškov operacije,
  • stroški plač novo zaposlenih (nova zaposlitev povezana z izvedbo začetne investicije).

Upravičeni stroški morajo biti neposredno povezani z operacijo.

Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek.

Financirane operacije oz. upravičeni stroški, ki so predmet sofinanciranja, se morajo uporabljati izključno pri prijavitelju.

Intenzivnost pomoči za podjetja v vzhodni kohezijski regiji je do 35 % za srednje velika podjetja in do 45 % za mikro in mala podjetja.

Dodeljena sredstva za sofinanciranje posamezne operacije ne morejo biti nižja od 50.000,00 EUR in ne višja od 500.000,00 EUR.

Rok za predložitev vlog je 20. 2. 2019.

 

Vir:

  • Slovenski podjetniški slad

(https://podjetniskisklad.si/sl/razpisi?view=tender&id=72)

 

 

Metka Kovačič, SPOT svetovanje Savinjska

Preberi več
Skip to content