Projekt ALTER TOURS je edinstvena priložnost za turistične vodnike in agente, da izboljšajo in potrdijo svoja znanja in spretnosti ter se uskladijo z naraščajočimi željami strank po trajnostnem alternativnem turizmu. Specifični cilji projekta so zasnovani tako, da oblikujejo učni načrt ter ocenjeno in certificirano gradivo za usposabljanje o oblikovanju alternativnih tur ter veščinah zelenega in digitalnega trženja. To ne bo le povečalo prepoznavnosti projekta v različnih regijah in na ravni EU, temveč bo ciljnim skupinam pomagalo razumeti cilje in rezultate projekta ter jih spodbudilo k aktivnemu sodelovanju. Z vzpostavitvijo trdne mreže ustreznih zainteresiranih strani želi projekt promovirati svoje vrednote in pomagati partnerskim subjektom, da postanejo vodilni pri certificiranju veščin trajnostnega alternativnega turizma. Projekt zagotavlja tudi trajnost in izkoriščanje rezultatov ter ponuja obetavno pot za strokovno rast in priznanje.
Projekt ALTER TOURS je skupen projekt z več dejavnostmi, načrtovanimi v različnih delovnih paketih. Te vključujejo sheme certificiranja, programe usposabljanja, vključevanje zainteresiranih strani in razširjanje rezultatov. Vsaka dejavnost ima določen naslov, kraj, predvideni datum začetka in konca, vodilno organizacijo, sodelujoče organizacije, dodeljeni znesek in pričakovane rezultate. Načrtovan je delovni seminar o oblikovanju učne poti za veščine zelenega in digitalnega trženja ter trajnostnega turizma, ki ga bosta vodila Inštitut za razvoj podjetništva in ABAT Balkania. Ecole Supérieure, du Commerce Extérieur, bo gostila seminar in vključila vse partnerje v proces oblikovanja učnega načrta in izhodišč za učno gradivo. Vaš prispevek in vprašanja so zelo cenjeni, zato vas prosimo, da z nami delite svoje misli o načrtovanih dejavnostih.
Kvantitativni kazalniki vključujejo:
- dokončanje vseh rezultatov delovnega paketa.
- stopnje zadovoljstva udeležencev glede projektnih dejavnosti in doseženih rezultatov.
- kakovost rezultatov.
- Število obiskovalcev spletne strani projekta.
- Število objav na platformah družbenih medijev.
Kvalitativni kazalniki vključujejo stopnje zadovoljstva udeležencev glede projektnih dejavnosti in doseženih rezultatov, vključenost ciljnih skupin v dejavnosti, sodelovanje in prispevek projektnih partnerjev ter razvoj tem v učnem načrtu.
V okviru projekta se bo izvajal učinkovit sistem ocenjevanja, ki se bo osredotočal na kvantitativne in kvalitativne ključne kazalnike uspešnosti (KPI), da se oceni učinek in zagotovi, da so rezultati veljavni in visokokakovostni, s čimer bodo doseženi cilji projekta. KPI na ravni projekta vključujejo popoln razvoj vseh učinkov, ki obravnavajo glavni cilj projekta, sodelovanje in prispevek projektnih partnerjev ter polno vključenost ciljnih skupin v dejavnosti.
Koordinator projekta je Ecole Supérieure du Commerce Extérieur (E10093832 – FR) s sedežem v Parizu v Franciji.
Partnerji, ki sodelujejo pri projektu, so:
- STRATEGIC OMNIA RESEARCH AND TECHNOLOGY DEVELOPMENT LTD (E10261486 – CY) – s sedežem v Limassolu na Cipru.
- INSTITUTE OF ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT (E10199181 – EL) – s sedežem v Larisi, Grčija.
- RAZVOJNA AGENCIJA SOTLA (E10140447 – SI) – Sedež v Šmarju pri Jelšah, Slovenija.
- KYPRIAKI ETAIREIA PISTOPOIISIS LIMITED (E10206955 – CY) – Sedež v Nikoziji na Cipru.
- ABAT BALKANIA (E10173295 – MK) – S sedežem v Skopju, Republika Severna Makedonija.