Danes smo partnerji izvedli hibridni kick-off sestanek projekta ECOROUTES: partnerji iz Avstrije, Italije, Grčije in Slovenije smo fizično na območju Obsotelje & Kozjansko, Ciper in Francija pa sta se nam pridružila preko ZOOM povezave. Na sestanku smo pregledali projektne aktivnosti, razdelili naloge in začeli z izvajanjem projekta. Partnerjem bomo skušali v kratkem času projektnega sestanka prikazati tudi naše pristope k trajnostnemu turizmu ter jih spodbuditi k podobnim pristopom.
Glavni cilj projekta ECOROUTES je spodbujati zaposlovanje mladih v turističnem sektorju s spodbujanjem mladih, da postanejo promotorji in varuhi kulturne in naravne dediščine svoje države. To želimo doseči z oblikovanjem in razvojem trajnostnih turističnih dejavnosti, ki bodo pomenile velik doprinos tako mladim kot lokalnemu okolju. Ob tem, glavnem cilju, želimo s projektom tudi:
- nadgraditi znanje mladih o evropski kulturni in naravni dediščini ter jih ozavestiti o njeni vrednosti kot priložnosti za mlade, za njihovo zaposlovanje in odgovorno državljanstvo.
- spodbuditi in motivirati mlade, da bolje razumejo pomen spodbujanja in ohranjanja dediščine ter jih spodbuditi (posebej tiste, ki živijo na podeželju in imajo omejen dostop do izobraževanja in zaposlovanja), da raziščejo možne poklicne poti v turističnem sektorju. V ta namen jim bomo omogočili razvoj njihovih kompetenc, da postanejo turistični vodniki v lokalnem okolju (formalna in neformalna raven).
- naprej razvijati trajnostni turizem kot kulturo spoštovanja okolja, raziskovanja lokalnih kultur in podpore lokalnim prebivalcem in lokalnim podjetjem.
- z oblikovanjem tematskih turističnih poti želimo vključiti turiste v bolj trajnostno in okolju prijazno turistično izkušnjo.
- razvili bomo sodobno mobilno aplikacijo in portal, ki bosta služila kot orodje za nadaljnje izobraževanje mladih in mreženje na ravni EU in promocijo vključenih območij.
Partnerstvo:
CBE Sud Luberon (vodilni partner)
Società Cooperativa Sociale “Rinascita”
Education and social innovation centre of Austria – ESICA