“Slovenska turistična organizacija (STO) že aktivno pripravlja jesenske in zimske vsebine v okviru letošnjih digitalnih kampanj, katerih cilj je dvig prepoznavnosti Slovenije kot butične, zelene in varne destinacije zlasti pri potencialnih gostih višjega dohodkovnega razreda, posledično povečanje števila prihodov in prenočitev domačih ter tujih turistov ter rast prihodkov v turizmu.”
Vsak ponudnik lahko v letu 2024 odda do 5 paketov za tuje trge in 5 paketov za domači trg. V kolikor so ti paketi isti za tuje in za domači trg, lahko odda skupno do 5 paketov.
Vsebine je mogoče oddati preko obrazca na spletni strani https://www.slovenia.info/sl/oddajpaket. Oddaja je za ponudnike brezplačna. Ponudnik mora zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. V procesu oddaje posamezne vsebine mora ponudnik ustrezno označiti, ali gre za paketno ponudbo za tuje trge, domači trg ali vse trge. Vsi oddani paketi, namenjeni za tuje trge, bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh digitalne kampanje v 5 tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem in španskem jeziku. Vsi oddani paketi za domači trg bodo pregledani in objavljeni, v kolikor bodo ustrezali vsem pogojem.
Turistične pakete je možno oddati do 30. novembra 2024.
Več informacij – na spletni strani www.slovenia.info