GASTRONOMSKA IN VINARSKA IDENTITETA OBSOTELJA IN KOZJANSKEGA (akronim: Postrezimo domače okusnejše)

RA Sotla v projektu Gastronomska in vinarska identiteta Obsotelja in Kozjanskega sodeluje kot partner, vodilni partner v projektu je Ljudska univerza Rogaška Slatina. Namen projekta je izvedba programov izobraževanja, temelječega na vsebinah, ki spodbujajo izboljšanje turistične promocije, prepoznavnosti, trženja na podeželju ter razvoj dopolnilnih dejavnosti.

Zavest o nujnosti stalnega usposabljanja, učenja, nadgrajevanja svojih sposobnosti in znanja je med člani društev (društvo kmečkih žena, društvo vinogradnikov, turistična društva, društva podeželske mladine) zelo prisotna. Zato je projekt v prvi vrsti namenjen njim, poleg tega pa smo v projekt vključili lokalne ponudnike. Pri članih društev in posameznikih, ki se ukvarjajo s turizmom, je namreč opaziti pomanjkljivo znanje tujih jezikov, komunikacije, trženja in promocije, ki pa so danes, sploh, če želimo razviti kvalitetno turistično dejavnost, nujno potrebni.

V okviru projekta bomo izvedli:

  • Delavnice: Trženje in promocija lastnih izdelkov – 8 ur (1 delavnico), Poslovno komuniciranje – 10 ur: (2 delavnici), Komuniciranje v tujih jezikih – 30 ur na delavnico (5 delavnic), Serviranje hrane in dekoriranje – 20 ur (3 delavnice), Priprava miz in pogrinjkov – 20 ur (3 delavnice), Slovenske narodne jedi z območja Obsotelja in Kozjanskega – 5 ur (2 delavnice), Spoznajmo vino 5 ur (2 delavnici);
  • Vzpostavitev Info točke, na kateri bodo društva in posamezni ponudniki dobili informacije o aktualnih razpisih, zakonodaji, možnosti registracije (s.p., dopolnilne dejavnosti). V ta namen bo na lokaciji v Rogaški Slatini na voljo strokoven sodelavec 1xtedensko po 4 ure.
  • Izdelali publikacijo in uredili spletno podstran: Predstavitev društev na podeželju, Sodobna in tradicionalna gastronomija Obsotelja in Kozjanskega. Projekt se izvaja na območju Obsotelja in Kozjanskega, RA Sotla v projektu sodeluje kot partner in skrbi za vzpostavitev info točke in pripravo informativnih gradiv, sodeluje na delavnicah ter aktivno sodeluje pri ostalih projektnih aktivnostih.

Projekt je namenjen društvom na podeželju (društva kmečkih žena, vinogradniki, turistična društva, društvo podeželske mladine) za boljše trženje lastnih proizvodov in storitev ter dobrot kmečke kuhinje, vrednotenje vin, višji nivo ponudbe in komuniciranja.

LETO IZVAJANJA PROJEKTA: 2012 – 2014.