POENOTENA VIZUALNA PODOBA PREDSTAVITVE OBSOTELJA IN KOZJANSKEGA (akronim: Razvajanja Obsotelja in Kozjanskega)

Pogosto pozabimo, da smo ljudje predvsem vizualna bitja, in da marsikaj kupimo le zaradi dobrega izgleda. Tudi v turizmu ni nič drugače. Premišljena in dodelana vizualna podoba na skupnih promocijskih aktivnostih, da opazovalcu prvi vtis o destinaciji. V izvedenem projektu z akronimom »Razvajanja Obsotelja in Kozjanskega« smo skupaj s partnerji, ki so lahko v okviru projekta nabavili prireditveno infrastrukturo (stojnice, komplete prenosnega ozvočenja in  zložljive vrtne garniture) pripravili še predstavitveni katalog 2 v 1, ki pomeni nekoliko drugačen pristop k tisku kataloga in zemljevida zanimivosti območja, saj ju bo združil v eno. Natisnjenih je bilo 8.000 promocijskih katalogov, in sicer ločeno v slovenskem in angleškem jeziku. Da smo rezultate projekta kar najbolje razširili smo na območju Obsotelja in Kozjanskega organizirali 4 prireditve – Razvajanja Obsotelja in Kozjanskega (v sklopu tradicionalnih prireditev ali kot samostojne prireditve), kjer smo obiskovalce seznanili z našimi prednostmi in posebnostmi. Na prireditvah smo obiskovalcem predstavili pristno kulinariko, obrti in ostale značilnostih območja. Obveščanje javnosti in promocija je aktivnost, ki je nismo prezrli, zato smo v sklopu te aktivnosti kupili promocijski material, ki ga delimo med obiskovalce.

Projekt se je zaključil v letu 2013.  Kot projektni partnerji so z RA Sotlo sodelovali: Občina Šmarje pri Jelšah, Turizem Podčetrtek, Bistrica ob Sotli, Kozje, GIZ, JZ Turizem Rogaška Slatina, Občina Rogaška Slatina, JZ za kulturo, turizem in razvoj Rogatec.

LETO IZVAJANJA PROJEKTA: 2013

turisticna_karta_obmocja

Turistična karta območja

 

na_razvajanje

Promocijski katalog območja Obsotelja in Kozjanskega (SI)

 

pamper_yourself

Promocijski katalog območja Obsotelja in Kozjanskega (ENG)