Razvojna agencija Sotla, je v okviru projekta SPOT svetovanje, organizirala podjetniški dan z nazivom »Kreativni pristopi v podjetništvu«. Po uvodnem pozdravu podžupana občine Podčetrtek Marka Juraka, nam je Alenka Hren iz javne agencije SPIRIT Slovenija, predstavila projekt trajnostne transformacije podjetij. Povedala je, da je temelj trajnostne poslovne uspešnosti uresničevanje zgolj tistih poslovnih odločitev, s katerimi podjetje znižuje negativne in povečuje pozitivne vplive na okolje, ljudi in skupnost, v kateri  deluje. Trajnostna načela so brezpogojna in predstavljajo meje, ki  jih podjetje ne prestopi, ne glede na dobiček oz. finančni uspeh.

V nadaljevanju je svetovalka SPOT svetovanje Savinjska Metka Kovačič, zaposlena na Razvojni agenciji Sotla, predstavila nov produkt Slovenskega podjetniškega sklada t.im. vavčerje. Osnovni namen vavčerjev je dodeljevanje spodbud manjših vrednosti, ki mikro, malim in srednje velikim podjetjem omogoča bistveno poenostavljen dostop do sofinanciranja  posameznih storitev, s pomočjo katerih lahko podjetja krepijo svojo konkurenčnost in kompetence. Trenutno je objavljenih 13 vavčerjev:

  • za certifikate kakovosti,
  • patente, modele, znamke,
  • tržne raziskave tujih trgov,
  • udeležbo na mednarodnih forumih,
  • udeležbo v gospodarskih delegacijah v tujino,
  • skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na sejmih v tujini,
  • digitalizacijo (dvig digitalnih kompetenc, pripravo digitalne strategije, digitalni marketing, kibernetsko varnost),
  • statusno preoblikovanje družb,
  • prenos lastništva in
  • poslovno odličnost.

Do konca leta pa naj bi bila objavljena še dva vavčerja, in sicer za prototipiranje in uvajanje elementov krožnega gospodarstva.

V drugem delu je Urban Cvek soustanovitelj platforme Influee predstavil hitro rastoč marketing t.im. vplivnostni oz. influencer marketing. Nakupne poti so čedalje kompleksnejše, saj se uporabnik pred nakupom ne zadovolji samo z informacijami, ki mu jih ponujajo blagovne znamke, ampak jih dodatno preveri še pri znancih in (ne)znancih na spletu. Čedalje več ljudi večino časa preživi na svojih pametnih telefonih, kjer brskajo za informacijami ter se z  enako mislečimi in popolnimi neznanci povezujejo preko družbenih medijev. Tu vzhajajo nove spletne zvezde, ki imajo na svoji strani sledilce, ki jim zaupajo in redno spremljajo vse njihove objave. Zato je smiselno, da podjetja, skušajo potencialnim kupcem svoje izdelke in storitve približati tudi preko njih.